پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MX826ade

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 70 برگ در دقیقه یک رو و 42 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade

حتماً برایتان پیش آمده که یک پروژه چاپ و تکثیر سنگین به شما واگذار شده اما به دلیل ضعف پرینتر کار شما با وقفه روبرو شده یا کند پیش رفته باشد. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade یک راه حل مطمئن برای چنین شرایطی است و به خوبی از عهده وظایف سنگین برمی آید.

پرینتر لکسمارک MX826ade که از جمله بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید محسوب می شود برای استفاده در دفاتر خدمات چاپ، انتشارات و واحد تکثیر دانشگاه ها، ادارات و سازمان های بزرگ بسیار مناسب است. این پرینتر لیزری توان انجام حداکثر 350 هزار پرینت سیاه و سفید در طول ماه را دارد و کاملا می توان برای انجام پرینت های متوالی در تعداد زیاد بر روی آن حساب کرد. البته بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت لکسمارک از آن به طور میانگین برای انجام 5000 تا 100 هزار پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

 

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade

 

علاوه بر پرینت، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade قابلیت کپی، اسکن و فکس را نیز به شما می دهد و یک پرینتر لیزری چهار کاره سیاه و سفید است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از امکانات چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند شوید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

اگر به دنبال یک پرینتر سریع و قدرتمند هستید، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade را مدنظر داشته باشید. این پرینتر اولین چاپ و کپی سیاه و سفید را در عرض 4 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت پرینت و کپی های متوالی آن در حالت یک رو به 70 برگ در دقیقه و در حالت دو رو به 42 تا 44 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت می توان پرینتر لیزری لکسمارک MX826ade را در دسته پرینترهای لیزری پرسرعت جای داد که برای استفاده در حجم کاری بالا بسیار مناسب است.

پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade علاوه بر سرعت، از کیفیت چاپ مطلوبی هم بهره می برد و تصاویر و به خصوص متن های سیاه و سفید چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردار هستند. رزولوشن این پرینتر لیزری در بالاترین کیفیت برابر با 1200*1200 dpi است؛ اما شما می توانید متناسب با شرایط کار آن را بر روی مقادیر پایین تر نیز تنظیم نمایید.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

 

یکی از قابلیت های کاربردی پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک MX826ade مجهز بودن آن به اسکنر تخت رنگی است. این اسکنر که دارای منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 200 برگ می باشد، قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi و سرعت 72 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 144 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است و امکانات یک اسکنر رومیزی اداری را برای شما فراهم می آورد. از جمله امکانات اسکنر تعبیه شده در چاپگر چند کاره لکسمارک MX826ade می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در انواع فرمت های رایج مانند PDF، XPS، TIFF، JPG، PDF رمزگذاری شده و PDF قابل جستجو اشاره کرد. همچنین این اسکنر دارای قابلیت ارسال فایل های خروجی به ایمیل، فولدر موجود در شبکه، فلش مموری و سرور FTP می باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

 

اگر نیاز به ارسال یا دریافت فکس داشتید، در این زمینه هم می توانید بر روی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade حساب کنید. مودم فکس تعبیه شده در این پرینتر لیزری به شما اجازه می دهد تا با سرعت کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ فکس های مورد نظر خود را ارسال کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826ade

سازگاری با تونر کارتریج های با دوام و با کیفیت یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade است که شما را از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض گاه و بیگاه تونر کارتریج بی نیاز می کند. تونر کارتریج مشکی اولیه این پرینتر ظرفیت چاپ 11000 برگ را دارد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما است. اگر قصد تعویض تونر کارتریج چاپگر لیزری چهار کاره لکسمارک MX826ade را دارید، توجه داشته باشید که این پرینتر لکسمارک با تونر کارتریج های 58D1000 (ظرفیت 7500 برگ)، 58D1H00 (ظرفیت 15000 برگ)، 58D1X00 (ظرفیت 35000 برگ) و 58D1U00 (ظرفیت 55000 برگ) سازگار می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه و استفاده کنید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826ade

 

چاپگر همه کاره لیزری لکسمارک MX826ade در حالت استاندارد دارای دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، لیبل، پاکت نامه و کارت پستال در آن ها وجود دارد. این پرینتر از سینی های اخطاری از ظرفیت های 550 و 2100 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت استفاده از آنها خیالتان بابت قرار دادن مداوم کاغذ در حین چاپ راحت خواهد بود. توجه داشته باشید که برای استفاده از سینی 2100 برگی باید یکی از سینی های اصلی 550 برگی را از دستگاه خارج کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

اتصال پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق پورت های USB موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل انجام می شود. این دستگاه به دو پورت USB 2.0 نسخه A در پشت بدنه و یک پورت در جلوی بدنه مجهز است که متناسب با شرایط محیط محل نصب می توانید از آن ها بهره ببرید.

این پورت ها برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آن بدون نیاز به کامپیوتر هم مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی به خصوص در مواقعی که فایل مورد نظر شما یا مشتری بر روی فلش ذخیره شده و نیاز به پرینت فوری آن دارید، کارایی بالایی پیدا می کند.

 

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

 

پرینتر لیزری سیاه و سفید مدل Lexmark MX826ade برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شود نیز گزینه مناسبی است. این پرینتر لیزری از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند و اتصال آن به شبکه و چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان امکان پذیر است.

برای استفاده از تمام امکانات و قابلیت های پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX826ade و اعمال تنظیمات مختلف، می توانید از صفحه نمایش بزرگ (10 اینچ) رنگی و تمام لمسی این دستگاه استفاده نمایید. این صفحه نمایش کار با پرینتر لکسمارک را مانند کار با یک گوشی هوشمند یا تبلت برای شما آسان می کند و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر چند کاره با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

 




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی